KW V5 Clubsport

Offering uncompromising track performance with motorsport technology for production-based and street-legal club sports cars with sports tire setups.
Customized Suspension Lowering - Ikona
Customized Suspension Lowering
Composite spring seat - Ikona
Composite spring seat
Compression (Low- & High) - Ikona
Compression (Low- & High)
Trapezoidal thread - Ikona
Trapezoidal thread
Reservoir - Ikona
Reservoir
7-post drive dynamics test stand - Ikona
7-post drive dynamics test stand
Unibal top mount - Ikona
Unibal top mount
Technical component report - Ikona
Technical component report
Rebound (Low- & High) - Ikona
Rebound (Low- & High)
TTSP - Technology - Ikona
TTSP - Technology

Customized Suspension LoweringSplní všechny nároky

KW výškově stavitelné podvozky, KW výškově stavitelné pružiny i KW DLC AirSuspensions umožňují plynulé snížení podvozku v rozsahu technické certifikace jednotlivých komponentů. Například naše produkty Street Comfort umožňují nastavit výšku s lehkým snížením od 10 do 50 mm, zatímco produkty Street Performance nabízí maximální technicky možný rozsah snížení 45 – 85 mm podle typu vozidla. To znamená, že podvozek lze snížit podle individuálním požadavků a potřeb uživatele a umožňuje tak, podle zvolené kategorie produktů, volit rozsah nastavení od komfortu po performance.

Composite spring seatDetaily dělají dokonalost

Sedla výškově stavitelných pružin KW jsou vyrobena z polyamidového kompozitního materiálu odolného proti opotřebení a tření s vložkou z nerezové oceli. Na rozdíl od nastavitelných pružinových sedel z eloxovaného hliníku polyamidový kompozitní materiál je odolný vůči jakékoli možné oxidaci. To zaručuje v kombinaci s nerezovým Inox Line dlouhodobou funkčnost nastavení výšky

Compression (Low- & High)Dvoustupňový ventil komprese s technologií Low and High-Speed KW TVCLH-A Adjustment Technology (Twin-Valve Compression with Adjustable Low/High Speed)

Toto je high-end technologie z motosportu pro ty nejnáročnější zákazníky v oblasti street- a track-performance. Dva oddělené ventily a dvoucestný nastavitelný ventil komprese umožňují zvlášť nastavit tlumení pro nízké a vysoké rychlosti rázů. Nastavení probíhá pomocí dvou nastavovacích koleček s klikacím mechanismem, který zahrnuje 16 nastavení (s 15 kliknutími) v pouzdře ventilu pro vysokou rychlost komprese a 7 nastavení (se 6 kliknutími) v pouzdře ventilu pro nízkou rychlost stlačení. Při ladění v dynamickém testovacím zařízení KW jsou průkopnické tlumiče Varianta 4 vyladěny do základního středového nastavení pro nejlepší výkon při track-day akcích s dalším doporučeným nastavením pro použití na závodní dráze. Z výchozího továrního nastavení pak může být tlumení laděno pevněji nebo jemněji při nízkých či vysokých rychlostech stlačení. Technologie TVCLH-A zahrnuje funkci blow-off s ventily s velkými průřezy. Výsledné síly při nízkých rychlostech stlačení vytvářejí nejlepší oporu pro karoserii vozidla, aby udržely kola v kontaktu se silnicí i v případě vysokých rychlostí pohybu tlumiče vyvolaných koly (jízda přes obrubníky). Oddělené nastavení nízké a vysoké rychlosti komprese je vždy dodáváno v kombinaci s nastavením odskoku pro zajištění skutečně nezávislého nastavení třícestných tlumičů.

Trapezoidal threadDokonalý výškově nastavitelný tlumič

Ve srovnání s běžnými tlumiči, používá KW lichoběžníkový závit s optimalizovaným třením a odolný vůči nečistotám, který vyžaduje nízkou nastavovací sílu. Velký průřez tlumiče navíc umožňuje vysoké zatížení.

ReservoirKW technologie Twin-Tube nezná žádné hranice

Použití zásobníků KW zajišťuje dodatečné množství potřebné olejové náplně a další chladící kapacitu při zvlášť vysokém zatížení. Zásobník, který je naplnění plynem pod nízkým tlakem, lze umístit kamkoliv společně s nastavitelným ventilem komprese pro zajištění dostatku pracovního prostoru pro tlumič.

7-post drive dynamics test standTestování jako ve Formuli 1

Vlastní 7-poster - dynamické testovací zařízení KW, využívané pravidelně automobilovými výrobci či mezinárodními závodními týmy, umožňuje optimální nastavení stavitelných podvozků KW přesně podle návrhů a požadavků cílových skupin. Toto dynamické testovací zařízení je nezbytné pro dokonalé jemné nastavení pro použití na běžných komunikacích či závodních okruzích. V objektivních laboratorních podmínkách, které lze kdykoliv znovu identicky simulovat, pracujeme denně na tom, abychom poskytli našim zákazníkům mezinárodně respektovaný jízdní zážitek KW.

Unibal top mountPoskytujeme více možností nastavení pro okruhové využití

V závislosti na konkrétní aplikaci jsou hliníková horní uložení s unibaly vybaveny nastavením odklonu a záklonu. To znamená, že úhel odklonu kol lze nastavit pro dosažení maximálního kontaktu pneumatiky s vozovkou při zatáčení a tak dosáhnout ještě lepší ovladatelnosti vozu. Prosím mějte na paměti: zvýšené hodnoty odklonu jsou doporučené pouze pro trackday využití, v běžném provozu můžou mít za následek snížení životnosti pneumatik.

Technical component reportCertifikovaná bezpečnost

Technické osvědčení komponentů je vždy součástí balení a zahrnuje instrukce a doporučení pro individuální nastavení snížení podvozku pro konkrétní vozidlo. Zároveň umožňuje bezproblémovou kontrolu ze strany úřadů a následný zápis do technické dokumentace vozidla. Technické osvědčení komponentů zahrnuje také přesnou klasifikaci vozidla včetně požadavků a tipů pro bezpečnou montáž.

Rebound (Low- & High)

TTSP - Technology

The new 4-way adjustable KW V5 Clubsport coilover offers state-of-the-art GT3 motorsport technology for the sportiest street cars with sport tire setups for track and street use. The complete suspension design of the KW V5 Clubsport coilover suspension with its unibal bearings on the front axle, racing springs, inverted-MacPherson struts (Upside-Down struts), and rear axle dampers are designed for use with semi-slick tires on production-based vehicles. During aggressive steering maneuvers and extreme compression at various racetrack sectors, the vehicle body remains perfectly supported. Through the adjustable multi-valve technology, the KW V5 Clubsport dampens bumps and relatively large transverse joints precisely. When attacking curbs, near-standard sports cars remain safely controllable with the KW V5 Clubsport coilover suspension.

KW V5 Clubsport

Setup - factory pre-configured damping setup with separate 4-way damper setting

KW V5 Clubsport offers the option of further tuning the driving behavior separately in four parameters low-speed rebound, low-speed compression, high-speed rebound and high-speed compression (SPCLH-A & SPRLH-A Technology). The damping of each valve can be adjusted with just 13 clicks, so that the damping can be tailored precisely to the individual driving needs. When the rebound stage is opened, ride comfort is enhanced. When the rebound valve is closed, the body's pitching and rolling movements are significantly reduced. Handling becomes even more dynamic than in series production. The compression stage enables further influence on steering behavior, grip level and rolling comfort. Put simply, the task of the rebound stage is to connect the chassis to the road, while the compression stage impacts the compression and supports the vehicle body.

 

 

Unlike shock absorbers with overflowing pistons, we separate the valves from the damper inner tube and piston rod in our KW coilovers and KW dampers with KW Solid Piston Technology.

Zugstufe V5     Lowspeed V5

 

 

 

 

 

 

 

 

Thus, the KW V5 Clubsport with adjustable KW SPCLH-A (KW Solid Piston Compression Low- and Highspeed Adjustable) compression damping and the KW SPRLH-A (KW Solid Piston Rebound Low- and Highspeed Adjustable) rebound damping offers significant added values: more sensitive damping, cavitation-free function, precise high-frequency damping, low-pressure gas range from 6 to 10 bar and low hysteresis.

 

The low- and high-speed valve units in the KW Variant 5 coilover suspension, which are built-in series with different valve spring types and main valves, offer the freedom to individually adjust the compression and rebound damping with 13 exact clicks (14 characteristic curves) each in the low- and high-speed range. The KW Solid Piston Technology can also be used to cover a large force range when designing the characteristic curves; all the more reason to enable a completely new type of harmonious damping.

Continuous Ride Height Adjustment

With KW V5 Clubsport coilovers you can achieve maximum lowering within an approved lowering range that ensures a proper functioning suspension with adequate travel after your car is lowered. Even after years of use you can easily adjust the ride height thanks to the dirt resistant trapezoid thread and composite adjustment collar.

 

The Benchmark for Coilovers

As with all KW coilovers, the engineers at KW develop in extensive test cycles on the Nürburgring Nordschleife and in our test center on the KW 7-post rig the vehicle-specific KW damper setup estimated by car enthusiasts worldwide. So you will experience your car even more directly and dynamically with a KW coilover kit.

  

After all, you do not buy just any coilover kit, but a KW coilover kit that has been especially developed and adapted for your vehicle type. KW as manufacturer exclusively uses own resources, high-quality components and the same damper technology as high-volume manufacturers. With the KW V5 Clubsport coilover, the roll and pitch movements of the vehicle body are reduced during compression, so you benefit from an unadulterated directness and sportier handling while driving.

Our experience means your driving pleasure

For over 20 years, KW automotive has been the market leader and driving innovation as a manufacturer of individual suspension solutions for the road and in all types of motorsports. No matter where in the world, gearheads, automobile manufacturers and reputable tuners rely on our KW coilovers "Made in Germany".

 

Podobné produkty

KW Clubsport podvozek nekompromisně využívá přenosu technologií ze světa motorsportu pro každodenní jízdu po běžné silnici.
Zobrazit více
Pro jízdu nejen na okruhu s nastavením na sportovní pneumatiky, pro vozy používané i v silničním provozu.
3-cestné odděleně a nezávisle stavitelné tlumení při stlačení i roztažení tlumiče ve vysoké a nízké rychlosti tlumiče.
Zobrazit více
Offering uncompromising track performance with motorsport technology for production-based and street-legal club sports cars with sports tire setups.
Zobrazit více
x

Poptávka či dotaz